Nytt år og noen endringer på sidene

Hei og godt nytt år!

Det ligger muligheter og forventning i den overskriften der 🙂 Det er lysere dager allerede og vi vet at våren og sommeren kommer, i år også.

Det er et par år siden jeg startet med denne bloggen, og i dag har jeg endret på sidene ut fra hva jeg har erfart at dere er mest interessert i. Jeg har laget to nye sider, en side for bodyer og rompere og en side for luer, bøff, votter og sokker. Jeg strikker mest på bestilling, og jeg viser litt av det jeg har laget på bloggen. Det jeg har ferdig og som er til salgs er også postet under fanen som heter «til salgs».

Hvis du ønsker deg et hentesett eller en lue og du ikke finner det du leter etter på bildene, kan du enten legge igjen et spørsmål på sida her, eller sende meg en e post på elisvarva@gmail.com så svarer jeg så fort jeg kan.

Jeg får en del spørsmål om å strikke til voksne men det kan jeg dessverre ikke ta på meg.

Jeg er ikke helt ferdig med å redigere sidene ennå, men i løpet av et par dager nå skal alt være i orden. Det er veldig hyggelig om du legger igjen en hilsen!

Følg meg også på instagram: @elisvarva

Dette har jeg kost meg med i januar. Jeg kjøpte en hespe lanolingarn fra Leine gård på Midtnorsk strikkefestival i høst, og nå er både bukse, jakke og lue i str nyfødt snart ferdig. Jeg har litt igjen på snora som skal i buksa. Og det holder akkurat med garn 🙂

Litt flaks skal man ha 🙂

image

Legg igjen en kommentar

